diumenge, 9 d’agost del 2009

Atrapats en la cocaïna

Testimoni de Lili

Lili té 16 anys i reconeix que ha sigut una filla molt difícil. D'una bellesa explosiva i una gran vitalitat, el seu problema és que sempre s'ha sentit més major del que és i s'ha engolit la vida sense mastegar-la. Als dotze anys ja va començar a consumir drogues. "Hi ha una edat en què tot depén de les companyies", diu. Es portava fatal amb els seus pares i no estudiava. "Ningú em suportava. Estava súper amargada i reaccionava sempre agressivament. Tot el dia estava fumant porros, ja no sabia estar sense fumar. O porros, o futbolins. Eixa era la vida que portava amb la colla. Tampoc teníem molts temes de conversació, així que fumàvem".
"He robat molt. Joies, diners, de tot. A vegades agafava un tornavís i m'anava a robar cascos de moto per a vendre'ls", relata Lili. Fins que un dia es va trobar de nóvia d'un home prou major, un camell que li proporcionava la droga. Degué tocar el fons perquè va decidir donar-li l'esquena a eixe món i ho va fer amb la mateixa determinació amb què va entrar. Ara té molt clar on està l'eixida: "Vaig començar el tractament el 16 de juliol de l'any passat i el 4 d'agost vaig dir que mai més m'anava a posar. Des de llavors estic neta". Ha començat a estudiar comerç i vol enviar un missatge als lectors que pogueren identificar-se amb la seua història: "Cal dir mai més. I buscar punts de suport en la gent que et vol". Jordi té un altre missatge: "ni una vegada. El millor és no començar".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada